Selamat Ulang Tahun Ke 6 Suamiku Jazi Imran Bin Jaafar

Assalammualaikum dan salam Sejahtera

Saya doakan semua pengunjng blog Cikgu Fatin sentiasa sihat dan berada di dalam rahmatNya.

Hari ini, 10 Jun 2016 genap 6 tahun usia perkahwinanan saya dan suami. Alhamdulillah.. syukur ke hadrat Ilahi atas segala nikmat kurniaannya kepada keluarga kecil kami.



Perkenalan di SMK Malim Nawar pada akhir tahun 2007 menemukan jodoh kami berdua. Bagaimana kisah cinta kami? Biarlah rahsia dahulu. Ada juga kenalan rapat yang mengetahuinya. Pastinya, bagi saya kisah itu adalah kisah yang unik. Saya akan ingat sehingga ke akhir hayat saya.

Setalah enam tahun melayari bahtera rumah tangga, Alhamdulillah,.. kami dikurniakan 2 orang anak lelaki Jauzi Abqari (5 tahun) Jauzi Aqil ( 2 tahun 6 bulan) dan sekarang saya sedang mengandung anak ke-3 (5 bulan). 

Kami bukanlah pasangan yang seperti yang diperkatakan oleh orang lain 'Sama Cantik, Sama Padan'. banyak perbezaan antara kami. Tetapi saya percaya, perbezaan inilah yang menjadikan kami saling melengkapi. 

Doakan kebahagian kami hingga ke akhir hayat. 

Saya juga doakan semoga semua pembaca blog Cikgu Fatin sentiasa bahagia. 

Jom kita tengok sedikit koleksi gambar-gambar zaman muda-mudi Cikgu Fatin dan Cikgu Jazi
























0 comments:

Catat Ulasan